Close this search box.

Flottans Män, Radar, Torpeder och Ubåtar. Ove Kumlöv mfl. Träffplats Linköping

Måndag den 25 mars kl. 18.00 Träffplats Linköping, Linköpings soldathem – Ryttargårdskyrkan, det tillsammans med Sveriges Veteranförbund, Fredsbaskrarna Östergötland.

I samarbete med Soldathemmet i Linköping, inbjuder vi alla Veteraner till Ryttargårdskyrkan där vi har tillgång till en konferenslokal.

Samlingarna är måndagar udda veckor med start kl. 18.00 om inget annat anges. Soldathemmet är öppet från kl. 16.00 om ni vill komma tidigare för att prata o umgås.

Anmälan till samlingarna görs till Soldathemsföreståndare Göran Nordfeldt på mejl soldathemmet@gmail.com eller tel/sms 070-5587784. Det för att det ska finnas tillräckligt med fika som Soldathemmet bjuder på vid samlingarna. Om dörren till kyrkan är låst, då ringer du ovanstående nummer så öppnar vi!

Välkommen!

Dela på facebook
Dela på linkedin
Fredsbaskrarna Östergötland

DU ÄR INTE ENSAM!

Kamratstödet finns här för dig

Gula bandet

Gör skillnad för Sveriges utlandsveteraner. Ditt bidrag gör det möjligt att erbjuda kamratstöd och annan ekonomisk hjälp.

Upptäck våra föreningar

Vi har ett 30-tal anslutna föreningar utspridda i hela landet som arrangerar regelbundna träffar.

Medlemstidningen

Fyra gånger per år kommer medlemstidningen Svensk Veteran fullmatad med intressant läsning för våra medlemmar.